Kalo rumah tu dibeli atas nama dia bermakna rumah tu
rumah dia ler. Suruh dia jual aje rumah tu. Habis
citer. Kalo rumah tu tak dibayar ansuran bank akan
lelong rumah tu, kalau ada lebih dia akan dapat duit
tu. So dia takkan dikenakan muflis.
Rumah yang dia duduk skang ni atas join name no hal.
Asalkan dia bayar ansuran.
Kalo nak mintak reschedule repayment suh dia gi ke
bank yang dia pinjam tuh.
Fullstop

http://searchmarketing.yahoo.com/