Salam En Hashim

Saya seorang Berketurunan Melayu tulen dan saya berkawan dengan semua
orang dan tak kira apa agama pun (berkawan semua boleh tapi tak semua
boleh kita ikut).
Saya juga ada berkawan dengan seorang India yang telah memeluk Islam...
dan jadilah dia seorang mualaf.... Dia juga adalah pelajar yang pernah
belajar bersama sama semasa sekolah menengah dulu... Alhamdulullah....
ALLAH telah memberi hidayah kepadanya untuk menemui Islam...

Saya rasa artikal En Hashim ni terlalu keterlaluan dengan menggunakan
perkataan yang tak sepatutnya di gunakan....

Di sini saya minta En Hashim lebih berhati-hati dalam mengeluarkan
kenyataan dari menyinggung perasaan orang lain.... kita tak tahu siapa
yang ada dalam group... mungkin ada yang mualaf di sini...

Tak payahlah bersikap emosional....

Dan yang penting, rasanya baiklah En Hashim membuat permohonan maaf
secara terbuka dalam group ni....

Insyaalah... semua akan selesai...

Sekian

Wassalam....

On 11/8/07, Hashim" <"Jamaludin> wrote:

> Majlis rmh terbuka Deepavali...tapi melayu yg sibuk...pe hal??? Tngk dari
> aturcara majlis, takde pun tulis kehadiran Samy Velu.....Tak pyh sebut lah
> Jamuan Deepavali.....jamuan makan untuk rakyat....Keling tak sibuk , melayu
> pulak yg sibuk....Islam Hadari rayekan Deepavali.........

Kirim email ke