From: "[EMAIL PROTECTED]" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, November 24, 2007 6:37:16 PM
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Mohon doa dan bantuan perubatan

        Salam Tuan Moderator,
Mohon laluan

    Assalamualaikum,

  Saya menghidap penyakit kulit kronik 'psoriasis' seluruh tubuh sejak tahun
2001. Pelbagai rawatan perubatan secara tradisional, moden dan rawatan
alternatif lain telah saya cuba. Saya juga berikhtiar melalui air tawar Tok
Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Hj. Hadi namun masih belum hilang sepenuhnya.Saya
mohon umat Islam yang tahu cara RAWATAN PENYAKIT ini tolonglah bantu saya. Saya
boleh dihubungi melalui 013-9633627. Doa dan pertolongan saudara sekalian saya
serahkan kepada Allah s.w.t jua. Terima kasih.Ikhlas dari :HASZELAN BIN CHE
HUSIN

    .

  Be a better sports nut! Let your teams follow you with Yahoo Mobile. Try it
now.

Never miss a thing.   Make Yahoo your homepage.

Kirim email ke