Mod, tolong hide email/id, TQ

Salam,
Kawan2, harap boleh beri pandangan.
Saya akan berpindah tempat kerja, dari Johor ke KL. Saya akan bertugas
di sekitar Jln Kia Peng, isteri di sekitar Jln Pahang. Anak mungkin
akan dihantar pd baby sitter tinggal di Sentul (Tmn Dato Senu). Kami
sedang mencari tempat tinggal yg sesuai, mungkin apartment (Bonus kalau
ada facility swimming pool).
Prioriti:
1) Dekat dgn tempat kerja, kurang traffic jem (maklumlah.. di JB
jarang2 kena jem, takut nanti pindah KL kena high blood pressure)
2) Sewa: <RM1000 (boleh dpt ke? may be plus minus RM200)

Kalau dekat dgn masjid/ surau lagi bagus. Mana agaknya kawasan/
apartment yg sesuai utk kami sewa. Sudi2 kan lah berkongsi pandangan,
t/kasih

Kirim email ke