asm,

Alhamdulillah bubar juga parlimen akhirnya. Utk saya, memang saya nanti
nantikan. Lagi cepat lagi baik kerana saya nak move on wt life.

Mengikut hukum akal & hukum adat BN tetap akan menang. Org kata kalau digerman
tarikh PRU diketahui tapi pemenangnya tidak diketahui, Di Malaysia tarikh PRU
nya tidak diketahui tapi pemenangnya telah diketahui.

Melainkan lah Allah mempunyai plan lain seperti di Trengganu pada 1999.

Selamat Mengundi.

Yang bercadang nak terus mengundi BN, saya mohon fikir fikir kan lah. Kalau pun
anda tidak menerima adanya dosa dan pahala dalam memangkah undi, fikirkan lah
juga apa yg telah berlaku 4 tahun yg lepas ini.

Perlu saya ingatkan sape pun yg menang, yg akan mengurus tadbir negara masih
lagi pegawai kerajaan yg satu juta pekerja itu. Yang bertukar hanyalah polisi
dan mungkin beberapa ketua yg tidak peform. Isu yg mengatakan hanya UMNO BN
sahaja boleh memerintah adalah momokan bidaah yang besar sekali.

Untuk yg ingin mengundi sebaliknya, niatkanlah sebagai Amar Makruf Nahi
Mungkar, iaitu menggunakan jari yg lemah untuk mengharapkan kebaikan. Kita tahu
ribuan juta ringgit hilang. Kita tahu begitu byk sekali kerana kita byk
membaca. Memanglah lain orang yg berpengetahuan dgn orang yg tidak
berpengetahuan.

Utk yang turun ke ground. Semoga mendapat barakah dan pahala. Semoga niat
ikhlas di perbetulkan setiap hari.

Utk 14-21 hari ini, TV tv kita akan bertukar rupa. Enjoy the show ..

Saya memohon maaf diatas segala kekasaran bahasa saya semasa saya menulis
mengenai bab bab pilihanraya. Selepas pilihanraya saya akan menulis lagi tetapi
dalam bab bab lain Insyallah, dan mudah2an by then buku saya Rancang Hidup
Rancang Wang telah di terbitkan, maka mungkin kerja nak promosi buku pula
kerana ada 1000 naskhah yg perlu di habiskan.

Let us enjoy the show.

hamdy

Never miss a thing.   Make Yahoo your homepage.

Kirim email ke