Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Minta laluan dari pihak Moderator.

Pada Isnin depan19hb Mei nanti cuti umum Hari Wesak depan saya akan anjurkan
kursus sehari khas untuk mereka yang ingin mendalami asas-asas dalam Marketing.

 Kursus - Fundamentals of Marketing for businesses in Malaysia.

 Date  - 19/05/08

 Time - 10 a.m. - 4 p.m.

 Fee - RM140 termasuk makan thari

 Venue - Saujana Puchong. Berdekatan dengan Bukit Puchong dan tak jauh dari
Puchong Perdana. Dibuat di training room di rumah saya,

 Facilities kelas - Complete facilities dengan air cond, bilik sembahyang and
lcd projector.

 Jumlah perserta - Maksima 8 orang sahaja.

Course Syllabus

 Applying the marketing mix to a successful business:-

 1. Product - Apakah jenis produk atau perkihidmatan yang boleh ditawarkan dan
menguntungkan

 2. Place - Dimanakah tempat untuk anda menjalankan perniagaan anda

 3. Price - Bagaimana untuk meletakkan harga yang sesuai dan boleh menarik
pelanggan.

 4. Promotion - Apakah jenis2 promosi yang sesuai.

 5. People - Kepentingan pekerja-pekerja dan service yang ditawarkan.

 6. Process - Proses yang terlibat dalam penjualan.

Trainer's Qualification and Experience :-

1. Qualification -

 i. BBA (Hons) Finance, UiTM - 2nd Class Upper
ii. Diploma in Banking, UiTM Perlis

2. Working and Training Experience

i. Full time free lance trainer and consultant for English and Business courses
since July 2006
ii. Manager at an IT company for 7 years - Marketing, QA, Training and Project
Management
iii. Assistant Manager at Affin Bank for 4 years - Operation, Marketing and
Training.
iv. Trainer at Affin Bank's School of Banking.
iv. Officer at Bank Islam for 4 years - Credit and Operation.

 Kelas akan dijalankan dalam bahasa Melayu dan sedikit dalam BI untuk terma2
tertentu.

Yang berminat boleh contact saya di [EMAIL PROTECTED] . Tempat terhad