salam,

saya ingin menawarkan 100buku utk perjuangan palestin. setiap pembelian melalui
saya, dari sekarang, RM5 akan dihadiahkan kepada perjuangan palestin.

utk sape yg ada lebih skit, boleh lah tambah rm2, kerana kos courier RM4 saya
yg tanggung pada masa. tak boleh hantar pos biasa coz ada 2-3 yg tak sampai.
Minyak courier saya belum naik lagi..keh3 ..

 hamdy 013 3696712  w3.rancanghidup.blogspot.com
Penulis Buku Baru Terbit: RancangHidup RancangWang RM18.
MPH Promotion: w3.mph.com.my/ cari rancang hidup rancang wang.

Memperkenalkan Buku "Dunia Tanpa Suami" Roha Hassan RM 12+ 4postage
maybank 562106051253 Haron Mohd Yusof

kenapa tidak mengembangkan amal jariah anda dengan fwd artikel2 saya yang anda
bersetuju dengan artikel itu.

Kirim email ke