From: "[EMAIL PROTECTED]" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, 10 June, 2008 6:13:45 PM
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Islam tetap tidak terbela

Hari ini surat khabar arus perdana membongkar satu lagi isu, mengenai
keputusan kerajaan (baru ) negeri Selangor menghapuskan syarat had
keluasan rumah ibadat bukan Islam.  Saya terus sms kawan2 dalam jemaah
Pemuda Pas Selangor untuk mengesahkan perkara ini dan ternyata ianya
benar.  Kawan2 beri alasan inilah masalahnya bila buat kerjasama dengan
PKR.  Pada saya itu hanya alasan, Rasulullah saw sendiri bilamana
puak-puak Yahudi Bani Quraizah melanggar syarat-syarat piagam Madinah,
baginda mengisytiharkan piagam tersebut batal dan orang Islam perlu
bangkit menentang serta menghalau bani Quraizah dari Madinah.

Inilah
yang akan terjadi jika kita rasa Islam boleh ditegakkan dengan cara
selain sunnah Rasulullah saw.  Inilah akibatnya masih berpegang lagi
dengan cara ya'juj ma'juj (Democracy). Inilah akibatnya memutar
belitkan Qur'an & Sunnah untuk tujuan kepentingan peribadi atau
kumpulan.

http://ibnusalih. blogspot. com

Sent from Yahoo! Mail.
A Smarter Email http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html