assalamualaikum..

 semoga sahabat/ikhwah/kawan-kawan semua sihat dan dalam kebahagian di bawah
kurnian Allah.

 di sini ana ingin tujukan permohonan bantuan dari seorang saudara baru yang
ingin belajar agama di yaman. (sila baca emel beliau di bawah)

 alhamdulillah ana sudah pun hubungi dia sebagai ingin pengesahan samada benar
atau tidak. dan ternyata dia memang benar-benar ingin belajar di yaman.

 jadi besar hati ana untuk mengajak sahabat/ikhwah/kawan-kawan semua hulurkan
bantuan atau dapatkan bantuan dari mana-mana pihak untuk beliau.

 insyaAllah segala urusan dan masalah dia di yaman di bawah tanggung jawap ana.
maka segala sumbangan antum boleh salurkan ke akaun bank ana : Bank Simpanan
Nasional 0211829000216266 atas nama isteri ana SITI NUR ISLAH BT BAHARUDIN.

 ana akan uruskan semua urusan dia termasuk : tiket penerbangan dia, tempat
belajar, penginapan, duit belanja bulanan(sekiranya ada) dll.

 dan sekiranya berlaku perubahan beliau (kalau dia tak jadi datang yaman)
insyaAllah ana akan kembalikan duit para penyumbang.

 dan insyaAllah permohonan beliau bentuk rasmi serta salinan paspot akan
menyusul di emel akan datang.

 sekian wassalamualaikum.