Terima kasih atas makluman kpd kekawan ..
saya rasa baik juga ada org ISLAM dah mampu buat perubahan pasal ternak dan
jual seperti org lain.
paling penting makanan ayam tidak ada syubhah sbb dedak ayam sekarang ada unsur
babi juga dalam makanan ayam yg lain ..
semoga kita kena tukar beli ayam organik di RFC atau Dr Zainol sbb halal lagi
baik.

syabas radix teruskan usaha demi ummah ...

 Quoting mohd@, shahir@:

> [...]
> perbandingan dgn KFC, saya rasa better KFC lagi. bukan nak merendah2kan usaha
> org melayu, tapi itu hakikat. melainkan, RFC ubahsuai sikit menu tu. buat la
> survey menu apa yg pelanggan suka. kalau tak reti sangat, upah budak2 uitm yg
> amik hotcat atau business study. bukan susah pun.
> apa pun, tahniah kepada RFC kerana berjaya menubuhkan RFC. insya'allah, kami
> akan menyokong anda dari belakang.
> �
> p/s: kalau boleh, tolong improve servis kaunter, slow sangat. terdapat
> rungutan kena tunggu sampai lebih satu jam.

------------------------------------

Free download [Internet Explorer/Firefox]:
Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

**Boycott Israel**Support Palestine**

Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

Recommended sites:
Angkatan Belia Islam Malaysia  : http://www.abim.org.my
Jamaah Islah Malaysia          : http://www.jim.org.my