Gaji anda tak mencukupi?

Kenaikan gaji tahunan anda sedikit sahaja?

Susah nak dapat kenaikan pangkat?

Anda nak cari kerja lain?

Anda nak cari kerja di luar negara dengan gaji yang berganda2?

Jawapan kepada masalah ini semua ialah kemahiran dalam Bahasa Inggeris!

Kursus bahasa Inggeris saya mudah difahami!

Cuma 8 pelajar sahaja dalam kelas!

Tempat terhad -Cuma tinggal 4 kekosongan!

Join the Fundamentals of English KnowledgeCentre starting this 3rd August 2008!

Terbaru!! Diterima menjadi Trainer bahasa Inggeris di EPF, Kuala Lumpur selama
15 minggu!

Cuba lihat apa kata pelajar-pelajar saya sebelumini :-

1.Sebelum ini saya memang amat suka dengan cara
cikgu menulis di buku cikgu dan sekarang ini saya lebih faham selepas
menghadiri kelas cikgu untuk intake March 2008.
Sara – Kuala Lumpur

2. I have gone through the notes given and found
it very interesting. On behalf of all my friends , we appreciate your
dedication and commitment.
Sham – Bank Simpanan Nasional, Kuala Lumpur

3. Saya rasa macam saya belajar balik macam di sekolah dulu tapi lebih faham
dengan apa yang di ajar.
Rina – Philips, Nilai.

Butir-butir lanjut

Yuran Pendaftaran - RM60 (utk confirm tempat!)

Tempoh masa kelas – 3 bulan

Lokasi kelas - Saujana Puchong (berdekatan Puchong Perdana)

Kekerapan kelas – Dua kali sebulan dan setiap kelas 3 jam

Kelas –Selesa dan berhawa dingin dan menggunakan Lcd projector

Waktu kelas – Ahad pagi 9.30-12.30p.m.

Yuran-Yuran Sepatutnya RM600 untuk 3 bulan

ANDA CUMA BAYAR  RM330 untuk keseluruhan kelas! Sudah diturunkan daripada kos
asal RM360.

Boleh bayar dua kali!

Cara pengajaran – Dwi bahasa dalam bahasa Inggeris dan Melayu

Nota – Nota lengkap dalam dwi bahasa untuk semua topik

Lain-lain kelebihan – Nota-nota dan tips tambahan melalui email.

Pertanyaan lanjut tentang apa2 topik melaui email.

Latihan2 esei percuma yang akan disemak oleh saya melalui email.

Credentials Pengajar

1. Trainer English selama 7 tahun

2. Penulis 5 buah buku :-
1. Cara Mudah Mempelajari bahasa Inggeris

2. Cara Mudah Mempelajari bahasa Inggeris 2 - Perbualan telefon

3. Cara Mudah mengajar Anak-Anak Mempelajari bahasa Inggeris
4. Perbualan Mudah Bahasa Inggeris
5. Cara Mudah Mengajar Sains dan Matematik dalam bahasa Inggeris untuk sekolah
rendah.

3. Trainer kursus Fundamentals of English Grammar untuk staff Kementerian
Kesihatan, Putrajaya – Nov 07 – February 08

4. Trainer kursus Fundamentals of English Grammar untuk SCA Packaging Malaysia,
Beranang, Selangor – Ogos 2007

5. Trainer kursus Basic English Conversation untuk staff FAMA pada
10-12 July di Kalumpang Resort and Training Centre dan di Amansari
Beach Resort, Kuantan pada 3-6 September 2007

6. Trainer untuk staff Majlis Perbandaran Selayang dan Jabatan
Kesihatan Terengganu di Hotel Dynasty pada 23-25 Mei dalam kursus
“Practising Proper English at the workplace”

5. Trainer di School of Banking, Affin Bank (1996-2000)

7. Speaker jemputan di Persatuan Hal Ehwal Bekas Anggota Tentera (PERHEBAT),
Sungai Buloh.1996 -2000

Semua buku terbitan Perintis Publication dan boleh dilihat di laman web mereka
di http://www.books.perintis.com.my/ dan biodata saya boleh di lihat di Panel
Penulis,

Jika berminat sila hubungi saya segera kerana tempat terhad!
Hubungi saya di [EMAIL PROTECTED] atau sms /call di 019-3090711

Kirim email ke