Salam,

Saya nak mintak tolong.. saya ada kawan..dia dapat tawaran bekerja di uk utk
consultant oil & gas disana.. skang ni dia bekerja  dgn pendapatan rm 8k..
dia baru berumur 28 tahun dan pengalaman keje 4 tahun untuk oil n gas
..design platform.. so soalan saya pada sesiapa yg tahu..berapa dia patut
mintak gaji pada kompeni baru ni..supaya gaji bersih dia berbaloi (sebab
tinggalkan mesia ngan lepaskan kehidupan gaji 8k sebulan di malaysia)
selepas tolak income tax yg saya pernah dgr tinggi gak dan juga kos
kehidupan disana.. so harap kalau dia pegi sana pun ..kehidupan dia lebih
baik dari kehidupan di mesia yg bergaji sebanyak 8k sebulan.. harap dapat
tolong pada sesiapa yg tahu.. thanks in advance..

Shah.