jumpa doktor pakar sakit perempuan dan dia boleh memperbetulkan pusingan haid
puan. sila hentikan semua makanan produk sampingan untuk kesihatan yang tak
tentu lagi sihatnyer...

the best thing to do untuk menjaga kesihatan ialah:
1- tidur secukupnyer (7jam sehari)
2- pengambilan air secukupnyer (lebih kurang 8 gelas setiap hari atau 1/2 gelas
setiap satu jam)
3- elakan lemak, santan,minyak
4- kurangkan pengambilan gula (nasi juga gula), garam,
5- banyakkan sayor dan fibre dalam makanan puan
6- senaman secara berkala dan maintain berat badan
7- berfikiran positive
8- fall in love........kepada diri anda dan juga orang lain.

dapatkan nasihat doktor selalu mengenai kesihatan puan dan check darah
(keseluruhan hanya RM150 sekali) satu kali setiap tahun.

it is all about our lifestyle puan, selamat mencuba.

Iman