Oleh senyum

"Sekali pandang mungkin kita tidak perasaan ! Sebenarnya kemenangan DSAI adalah
lebih besar dari yang di war-warkan. BN tahu mereka kalah teruk dan demi
mengelakkan dari malu yang besar, maka mereka tidak mengulas banyak tentang
kemenangan DSAI ... takut kalau-kalau ade yang bertanya mengenai percanggahan
statistik undian !!!!
  Mengikut perkiraan saya, undi yang sebenar adalah seperti berikut:
  Setiausaha SPR, Datuk Kamaruzaman mengumumkan  seramai 38,144 atau 65.25
peratus keluar mengundi.
  1. Peratus mengundi  65.25%
2. Jumlah Undi        38,144
  3. Undi DSAI           31,195 (Kemungkinan sahih adalah tinggi)
4. Undi Hanafi               92 (tiada sebab nak salah)
5. Undi sebenar Arif   6,857

6. Majoriti sebenar   24,338

7. Undi Rasmi Arif    15,524
8. Undi tambahan      8,667

9.   Jumlah pengundi berdaftar ialah 58,490
10. Jumlah keluar mengundi mengikut kiraan ialah 46,811 (80%)

Kalau mengikut kiraan saya dari kenyataan rasmi keputusan pilihanraya,
peratusan keluar mengundi sepatutnya 80 peratus tetapi dalam paparan AWANI dan
BERNAMA ianya 65.25%.

Saya percaya 65.25% adalah peratusan yang betul !!!!

Persoalannya dari mana undi 8,667 ini datang ye ? ... lu pikir la sendiri !!!

  "