Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh
Menemui saudara2 ku yang dirahmati Allah SWT

Untuk dikongsi bersama dari Mentor saya En Hj Mansor Hj Sukaimi
(Uncle M, Co-Founder of NURY Institute of Family and Child Development,
Malaysia-Singapore-Indonesia)

Quote:
[Alhamdulillah guru saya telah sempat datang ke hospital dan ajar saya amalan
berkenaan ubat. Bila makan ubat, bacalah: “Basmalah. Ya Allah aku terima ubat
ini sebagai Rahmat dariMu. Berikanlah kepadaku segala kebaikan yang ada pada
ubat ini, dan lindungilah aku dari segala keburukan yang ada padanya, dan
jadikanlah ia penyembuh bagi penyakit ku ini. Ya Allah tiada yang boleh
menyembuh penyakit ku selain Engkau, “Waiza maridhtu, fahuwa yasyfin” <Dan bila
aku uzur, Dialah yang menyembuhkan> S.Asyuara 26:80..Selawatlah. Amiin.”

Minumlah ubat dan berserah kepada Allah dengan lafaz “Aslamtu li Rabbil
‘alamiin” <Aku berserah kepada Tuhan sekalian alam> S.Al-Baqarah 2:131…

Uncle M dari Singapore General Hospital] Unquote

Al-fatihah dan doakan moga Mentor saya ini, Hj Mansor Hj Sukaimi sembuh dari
leukemia yang dihadapinya tika ini amiin ya robbal alamiin.

Jazakallahu khairan kathiran
Salam Ramadan Al-Mubarak Maaf zahir batin
Mrs Ibrahim Bin Mat Isa (Saadiah Binte Awek, [EMAIL PROTECTED] Mimi)

      Get the latest celebrity gossip - Yahoo! Singapore Search.
http://sg.search.yahoo.com/search?p=celebrity+gossip&cs=bz&fr=fp-top