From: hidayahnet@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of fardina nurliz
Sent: Thursday, September 04, 2008 9:32 AM
To: Ikhwanul Muslimun
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Mencari teman serumah

Assalamualaikum..

Saya harap dibulan yg mulia ini..Tuan Mod dpt membenarkan email sy ni
tumpang lalu.

Saya sedang mencari teman serumah di kwsn Kg Melayu,JB.

Sewa rumah RM200 seorg. Teman serumah skrg akan keluar pd bila2 masa. tiada
deposit. ciri2..wajib melayu & wanita..slbhnya biarlah ada manners..

bole hubungi sy melalui  tel : 017-7789826

terima kasih

  _____

New
<http://sg.rd.yahoo.com/sg/mail/domainchoice/mail/signature/*http://mail.pro
motions.yahoo.com/newdomains/sg/> Email addresses available on Yahoo!
Hurry before someone else does!