salam,..
saya pon nk tmbah perencah sikit...
sedih,....melihat orang2 muslim di negara kita ditipu dgn dakyah sekularisme..
kalau ada dikalangan ikhwan yg berkunjung ke middle east, tentunya merasa
rahmat di bumi islam....
mana tidaknya, hukum Allah dilaksanakan di sini...
siapa yg berani nk buat silap....x ada....
di sini (UAE) riba x ada....interest bank rendah sesangat, masalah
sosial...kurang sgt2...peratusan tu mungkin 10% sahaja...atau kalau saya silap
5% sahaja...
terlalu hebat rahmat Allah di bumi islam....
sedih, bila balik ke M'sia tempohari utk beraya...
dengan masalah politik yg x keruannya,....permandangan yg kurang enak di
KLCC....dan mcm2 lagik...
apa2 pon pemimpin yg mencorak negara yg akan ditadbirnya....
kita hanya mampu berdoa agar M'sia akan jadi bumi islam sejati...amin.

--- On Tue, 10/7/08, shamsudin [EMAIL PROTECTED] <shamsudin [EMAIL PROTECTED]>

Kirim email ke