From: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Cadangan barang untuk doorgift
To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
Date: Friday, November 14, 2008, 4:02 AM

Tuan Mod, terima kasih kerna melepaskan emel ini..
Salam sahabat semua,

Di sini saya ada sedikit pertanyaan, andai kira ada sahabat yang dapat
membantu..

1. Saya dan rakan2 sedang mencari barang yang sesuai untuk dijadikan
doorgift untuk event kami.

2. Sukalah kiranya jika ada sahabat yang dapat mencadangkan barang tersebut
dan di mana boleh kami menempah/membeli barang tersebut.

3. Kos maksima adalah RM10 dan hadiah adalah untuk ~30 orang.

4. Terima kasih in advance sekiranya ada sahabat yang sudi membantu..

Sharing is caring,
PuTERAKL

mohdsyafirul. [EMAIL PROTECTED] com

Kirim email ke