*Assalamualaikum.

Saja nak tanya dengan korang. Korang perasan tak matahari skrg dah skt lari
dari kedudukannya beberapa bulan sudah?

Kalau beberapa bulan sudah, masa saya jemur baju pagi2, saya perasan cahaya
matahari  tmpt jemur baju rumah saya mmg betul2 dihalang oleh bayang2 tiang
lektrik yg ada kt dpn rumah saya. Saya igt sgt sbb tiap kali nak jemur baju
mmg kena ejas ampaian supaya tak kena bayang2 tiang tu.

Tapi sejak minggu sudah, saya rasa pelik sbb matahari pagi tak lalu kt tiang
lektrik tu, tapi dok jauh ke sblh kanan. Saya agak2 la, lbh kurang 5-10
darjah juga larinya**.

Itu normal ke? Mungkin sbb hujung-hujung tahun ni, kedudukan matahari mmg
berubah-ubah? Maaf sbb saya tak tahu bab ni...

Ada sesapa yang boleh tolong terangkan?*

Kirim email ke