Assalamualaikum..

Adakah anda tidak ketinggalan membaca akhbar alternatif? jika ya..
pastinya anda jumpa artikal tentang kutukan pakatan terhadap gerakan
ini... jgn hanya pandai main hentam je!! lagi satu...kalau nak baca
pun jangan la baca pada muka surat iklan sahaja.. baca semua muka la
ooii..

--- In hidayahnet@yahoogroups.com, "abu samah" wrote:

> [...]
> Jgn hanya memhentam kerajaan bila suatu perancangan dilaksanakan
> walaupun keputusannya samada merugikan atau sebaliknya belum diketahui.
> Dah terang lagi bersuluh dalam kes ini....DALAM UGAMA ISLAM,
> PEREMPUAN MEYERUPAI LELAKI ATAU SEBALIKNYA ADALAH
> HARAM...Suara Nik Aziz dan Hadi Awang amat diperlukan, jangan jadi
> sejuk bila kaum lain bersuara kononnya menuntut hak persamaam kaum.
> Jgn dik kerna kepentingan politik ugama dikorbankan...perlu dibelasah,
> belasah aje mereka semua walaupun melalui percakapan atau penulisan.

Fatwa Menindas Perempuan : Cabar Majlis Fatwa

>         Video ini dirakam oleh Media Malaysiakini pada 7 Oktober
yang lalu (masih fresh lagi). Cukup menyedihkan apabila kelompok
manusia seperti berani mempertikai institusi fatwa kebangsaan. Bukan
sekadar mencabar fatwa tetapi menyebarkan kefahaman Sister In Islam
iaitu hak kesamarataan lelaki dan perempuan yang dilaung-laungkan
mereka sebagai satu slogan.

>         Mahu saksikan video ini, sili klik
:http://razalizaidin.blogspot.com

Kirim email ke