*Salam all,*
*Bunga adalah sesuatu yang indah, uniq dan punyai keharuman*
*yang diciptakan oleh ALLAH tanpa di beri jiwa. Kaum wanita juga*
*di ibaratkan seperti bunga yang cantik punyai keharuman. Kiranya*
*di sesebuah taman tiada bunga tentu tiada serinya, malah di halaman*
*rumah kita juga kebanyakan ada bunga. Biasanya bunga mawar lebih*
*menjadi perhatian, warna, bau dan kelopak yang tersusun cantik, *
*subhanallah!. Pernah terbaca tentang kisah isteri-isteri Nabi Muhammad,*
*ia itu Siti Aisyah juga punyai nama iaitu Umairah yang berarti Mawar*
*( kiranya ada kalangan teman-teman yang punyai more info tentang*
*ini saya hargai). Hamba bila melihat dan menikmati keindahan dan*
*keharuman bunga-bunga hamba kira juga sebagai salah satu terapi.*
*Tak salahkan kiranya di dalam rumah juga kita hiasi dengan bunga-*
*bunga yang segar di samping lukisan bunga-bunga yang berwarna-*
*warni. ok la teman-teman kira hamba tersalah tulis harap maaf.

* 2008/12/16 <naimfathi>

--
Tak guna ada mata kalau tak dapat melihat.Tak guna ada hati kalau tak tahu
menilai.......