assalamua'laikum.....

Saye kehilangan kamera jenama OLYMPUS FE-280 pada 26/01/2009 (isnin) lalu di
kawasan rehat (R&R) Tapah kira-kira jam 10mlm. Dengan kerjasama rakan-rakan
Ikhwanul Muslimun dapatlah mengwar-warkan berita ini ke rakan-rakan atau
kenalan yang terjumpa. Saye dan isteri mengharap agar kamera tersebut di
kembalikan kepada kami kerana banyak gambar-gambar kenangan kami sekeluarga.
Sekiranya ada rakan-rakan yang terjumpa kamera kami ini sila hubungi saya di
no. 013-3385798/012-6552602 (mohd. fikri b. adam). Kerjasama rakan-rakan
sekelian amat saya hargai dan di berkati ALLAH TAA'LA...terima kasih

Join the Fantasy Football club and win cash prizes here!
http://fantasyfootball.malaysia.msn.com

Kirim email ke