Salam..nampak nya sikap anda yang menebal dgn fanatik politik membuatkan
anda menafikan rukun negara ke 2. Anda tahu tak sekiranya negeri perak takda
sultan ...menteri besar sepatutnya adalah dari pada kaum cina iaitu daripada
parti DAP. Kedaulatan Sultan Perak lah memyebabkan si Nizar Derhaka naik
menjadi MB. Jangan lah bila terkena ke batang hidung sendiri terus
membuakkan dengki & hasad sehingga cuba menghasut agar Sultan dibenci dan
dikhianati.

Wassalam.