<http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=reyitWnTYc7n6bf9mKHIfQ_3d_3d>Kajian terhadap kawasan & aktiviti perniagaan di Jln TAR, Jalan Melayu & Jln Masjid <http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=reyitWnTYc7n6bf9mKHIfQ_3d_3d>India

Salam dan salam sejahtera kepada sahabat semua:

Saya Nizam, sedang menjalankan kajian bertajuk 'Sustainable Islamic Bussiness Centre' yang lokasinya tapak cadangannya bertempat di Kuala Lumpur. Dalam proses menyiapkan projek ini, antaranya saya perlu membuat kajian mengenai aktiviti dan persekitaran di Jalan Tuanku Abdul Rahman, Jalan Melayu dan Jalan Masjid India di Kuala Lumpur. Tujuan kajian ini adakah untuk mendapatkan respon daripada orang ramai mengenai tempat tersebut.

Diharapkan sahabat semua dapat membantu saya dengan menjawab beberapa soalan survey yang telah saya sediakan. Sila klik link yang disediakan dibawah.

Sila Klik link ini: <http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=reyitWnTYc7n6bf9mKHIfQ_3d_3d>Kajian terhadap kawasan & aktiviti perniagaan di Jln TAR, Jalan Melayu & Jln Masjid <http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=reyitWnTYc7n6bf9mKHIfQ_3d_3d>India Segala maklumat yang diberikan dan yang dikumpulkan ini akan dirahsikan dan hanya digunakan untuk tujuan ilmiah semata mata.