Tertarik menonton rancangan Semanis Kurma siaran ulangan pada hari Khamis lalu
di kaca tv. Tajuk ketika itu "Isteri Pemalas". Sekadar ingin mengulas sedikit
tentang isu pemalas ini. Benar, memang ada segelintir isteri yang pemalas, tapi
tidak semua. Bak kata pepatah "sebab nila setitis, rosak susu sebelanga". Tak
semua isteri sebenarnya pemalas.

Kadang-kala suami menyalahertikan keadaan isteri yang penat bekerja. Kalau
isteri bekerja di pejabat, makan gaji, adakala pagi-pagi dah menyediakan juadah
sarapan untuk anak-anak dan suami sebelum keluar bekerja. Ada juga yang
menyediakan juadah makan tengahari untuk anak-anak yang akan berulang-alik ke
sekolah 2 sessi. Balik kerja pula, kena masak untuk makan malam, belum lagi nak
fikir cuci kain, sidai kain, lipat kain dan banyak lagi urusan rumahtangga.
Lainlah pula kiranya ada pembantu rumah.

Begitu juga dengan isteri-isteri yang bergelar surirumah. Dari pagi hingga ke
malam ada saja kerja menanti. Sebenarnya yang duduk di rumah lebih berat
kerjanya mengurus rumah dan anak-anak. Lagilah pula kalau anak-anak ramai.

Bayangkan penat lelah seorang yang bergelar isteri. Dan adakala isteri meminta
bantuan suami untuk meringankan sedikit bebanan rumahtangga. Dan atas sebab ini
kadang-kadang para suami menyalahertikan isteri sebagai pemalas. Kasihan...

Bila badan penat, otak penat, mulalah layanan terhadap suami pun tak seberapa.
Masa nilah suami mula komplen. Isteri sudah tidak sehebat dulu di kamar. Bukan
takat "performance" dah menurun, malah penampilan diri juga sudah nampak tidak
berapa menggiurkan seperti baru-baru kahwin dulu.

Macam-macam rungutan yang kita dengar dari para suami. Antaranya, isteri
selepas makan malam je, terus masuk tidur, lena sampai ke pagi. Ada tu
penampilan tidak terurus, pergi kerja bukan main cantik bergaya, tapi di rumah
sekadar berpakaian dan berpenampilan sambil lewa. Bukan itu sahaja, lepas
bersalin, tubuh tidak selangsing dulu, gelebeh sana gelebeh sini, bonjol sana
bonjol sini, lebar sana lebar sini...

Bagi seorang isteri, anda tidak berhak mendapat rungutan-rungutan ini dari
suami anda.

Ingin sentiasa cergas, bertenaga, berprestasi? Inginkan penampilan lebih
cantik, anggun, berseri, menarik dan dpt memikat hati suami?

Testimoni

"Keadaan badan terasa makin lemah dan sengal sentiasa. Rasa ingin bersama suami
pun semakin berkurangan. Mungkin kerana faktor keletihan. Ye lah, seharian di
ofis, penat. Kerja menghadap komputer mmg meletihkan minda dan memberikan kesan
kepada fizikal. Selepas berehat sejam balik rumah kena buat kerja - kerja
rumah. Memasak.. Mengemas, membasuh, dan perkara perkara remeh temeh yang lain
di rumah. Bila badan terasa penat yang teramat, mula la mulut nak membebel
sahaja, tambahan plak anak yang kecil takmo diasuh ayahnya. Serasa umpama
bekerja 24jam sehari, habis memasak, mengemas rumah, pulak, melayan karenah
anak. Memang teramat memenatkan, selalunya selepas selesai dengan tugasan di
rumah.

Entah macam mana satu hari saya terbaca mengenai BIDADARI dan kehebatannya
melalui email, akan tetapi tidak tahu bagaimana hendak mendapatkan produk
tersebut. Nak dijadikan cerita "jodoh" saya dengan bidadari ini di kenalkan
oleh seorang kawan saya yang baru juga menggunakan produk bidadari. Katanya
kesan nyer lagi hebat dari produk yang sebelum ini kami sama-sama gunakan. Saya
pun dengan hati yang nekad cuba dapatkan produk ini dari kawan saya.

Yang nyata nya bidadari memang serasi buat diri saya.
Hebat betul penangan bidadari, kehebatannya juga mengintimkan lagi hubungan
saya dan suami. Alhamdullillah."

Nak tau apa itu BIDADARI ??? jom sembang-sembang pasal bidadari di
http://www.kedai-e.net/index.php?ref=kmjisteripemalas atau anda boleh chat
online dengan saya di ymid kmj5284 atau email saya di kmj5...@yahoo.com

Tawaran selagi ada promosiĀ…

1)      1 Bidadari 375ml + Keahlian DCL (bernilai RM125, tidak termasuk
penghantaran)

Hanya pada harga RM100, penghantaran percuma, ATAU

2)      2 Bidadari 375ml + Keahlian DCL (bernilai RM204, tidak termasuk
penghantaran)

Hanya pada harga RM150.00, penghantaran percuma

Kirim email ke