From: abu sa...@yahoo.com <abu sa...@yahoo.com>
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Hinanya kepala merah: menembak direct
membutakan mata
To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
Date: Saturday, 11 April, 2009, 8:11 AM

Assallamualaikum. ...

Tengokle dulu puncanya.... kalau sikit2 nak bubar, susahle gamaknya.
Jika kes di stadium bola nii...memang patutle, pasukan yang kalah yang
kau orang over sangat buat ape ?.
Apa kau orang ade mabuk ka?. Macam mat saleh sanun tuu..?.
Tapi nii terjadi kat Kelantan pulak tuu...nampaknya cadangan saudara
Kholid kenalah praktik kat sana dulu. Kenalah bagitau Nik Aziz supaya
beliau tau yang negeri yang di takbir oleh PAS pun ada cacatnya .
Malu ahh..asyik komplen orang dan dasar pemerentahan BN mengundang
jenayah tapi dasar PAS ok ke ?.
Apakah pengacau terbabit adalah " PENGACAU HANTU " dari BN ?.

Tulah kita jangan asyik nak cari salah orang sedangkan kain sendiri
koyak rabak tapi buat tak de aje..!!!!!.

Wassallam