Pada 28 Mac 2009 saya telah menerima surat berdaftar iaitu kompaun polis atas
kesalahan trafik. Kereta Perodua Kancil Merah CAY4667 sebenarnya digunakan oleh
kenalan saya Azman bin Ahmad. Pihak polis menasihati saya supaya mencari
sendiri Azman bin Ahmad untuk menyelesaikan 2 kompaun kesalahan trafik.

Telah lebih 2 bulan saya tidak dapat menghubungi Azman kerana perbualan
terakhir beliau menyatakan beliau bekerja dengan sebuah kontraktor pemasangan
menara telekomunikasi di Johor, sementara isteri beliau akan bekerja sebagai
kerani di PNB Selangor/KL. Saya telah membuat repot polis pada 28 April 2009
dengan No Repot SENAWANG/002789/09.

Justeru itu saya memohon kepada sesiapa yang mengenali Azman atau isterinya
agar dapat memaklumkan kepada saya alamat atau no telefon mereka agar saya
dapat menghantar salinan repot polis dan kompaun tersebut. No tel saya Rozmal
bin Malakan 012-2267406 atau e-mel roz...@yahoo.com

Maklumat Azman bin Ahmad , No KP 700814-02-5715 alamat terakhir No 7, Hala
Perpaduan Selatan 10, Taman Tambun Emas, 31150 Ulu Kinta, Perak. Isteri beliau
Roslyna binti Ahmad Rejab , No KP 730727-02-5132 alamat terakhir No 58, Jalan
TTJ 3/1C, Taman Tuanku Jaafar, 71450 Sungai Gadut, Seremban

Salinan Repot Polis pada pautan berikut
http://waghih.blogspot.com/2009/04/mohon-bantuan-saya-dikompaun-polis.html

Kirim email ke