“Biarpun tidak ditegur suaminya tentang penampilannya namun
sesekali dia sendiri merasa tidak selesa ketika berpakaian. Sehingga suatu hari
dia ditegur rakan-rakannya tentang berat badannya, barulah dia tersedar.
Sebelum itu, bukan dia tidak pernah mengambil berat tentang amalan gaya hidup
dan diet
sihat, cuma agak sukar untuk mengamalkannya terutama sekali ketika berada di
rumah. Ada
sahaja keinginan untuk makan.”

“Kalau dah kurus,
kurus sangat....kalau dah gemuk, gemuk sangat la pulak!”...

Kalau sudah namanya
wanita, pasti soal-soal kecantikan teutama penampilan diri amat
dititikberatkan.

Perkara di atas
adalah senario yang biasa kita dengar atau lihat di sekelililing kita. Apa
yang penting ialah mengawal
pemakanan di samping amalan senaman ringan.

Testimoni Red Guara Cafe dan Intecleanse.

Testimoni 1

Saya  ada migrain...
tapi setelah saya diperkenalkan dengan minuman yg berkhasiat ini iaitu RGC,
saya terus order dan terus amalkan sehingga ke hari ini.. migrain saya semakin
berkurangan..!!!

Dan sedar tak sedar berat badan jugak telah menyusut atau turun sbnyk 4 kg..
seronok nyer hati!!! dari 76kg ke 72 kg. Selain itu, saya juga mengamalkan
produk diet DCL iaitu Intecleanse secara berterusan sehingga ke hari ini.

Testimoni 2

sejak saya
amalkan RGC dr sept. 07...alhamdulillah saya berjaya mencapai berat ideal dr
80kg menurun ke 72-73 kg.

begitu juga ngan suami tercinta,
perut buncit kembali kempis serta badan menjadi ringan (fit). YAng pasti RGC ni
mmg mengenyangkan sesuai untuk semua orang... RGC PASTI BERBEZA..

1) INTECLEANSE (RM48.00 20 KAPSUL)

Digunakan secara tradisional untuk membersih dan membina usus, melawaskan
pembuangan najis, melegakan sembelit, menurunkankan berat badan (obesity),
stress, metabolisma rendah, penghadaman & paras hormon rendah.

Amalkan sebiji setiap malam sebelum tidur.

2)  RED GUARA CAFE (RM19.80 16 SACHETS)

Memberikan rasa kenyang, tahan
lapar dan mengurangkan selera makan yang tinggi. Amalkan 1 sachet setiap hari
atau bila diperlukan (bila rasa lapar).

Apakah kebaikan set langsing DCL?

1)
Tiada
bahan kimia, dari herba terpilih, tiada kesan negatif jangka pendek mahupun
jangka panjang

2)
Dikeluarkan
oleh syarikat Bumiputera Islam, amalkan tanpa was-was

3)
Mudah
untuk diamalkan dan sedap

Dapatkan set langsing DCL dari
kmj 019-2223995 / akmal 019-3393995 atau anda boleh email kami di
kmj5...@yahoo.com / akmal_a...@yahoo.com
ataupun anda boleh lawat laman web kami di
http://www.kedai-e.net/index.php?ref=kmjlangsingdcl