tunggulah kehancuran pada  kemuncaknya jika kemuliaan ini ditarik
balik.......
51%  bumiputra   ,dari 51%  berapa bumiputra di semenanjung??? dari
peratus bumiputra di semenanjung berapa yang islam?
dari peratus islam berapa memahami islam dan mengamalkan? dari peratus
islam yg mengamal dan memahami islam berapa
yang menegakan kalimah tauhid dan rasul?...akhirnya sedikit benar..buih
buih dilautan(jika kita dari atas melihat laut yg luas adakah boleh
nampak buih-buih?...tidak ternampak oleh mata ku..) fikirkanlah

Wahai  melayu mukmin,
kita semakin jauh dari  seruan Allah dan sedarlah
    dari terus merasai seolah Allah memberi kurnia
kita di telah di cuci otak  oleh agen agen anti agama
     atas nama kemanusian,kemerdekaan,kemajuan serta kemodenan
kita telah di lupakan akan kekuasaan Allah
    hanya di bibir penyedap kata bila berbicara akan  kebenaran Allah
kita telah tidak berpegang di tali Allah
   hanya perkataan islam dan islam di riuhkan tanpa adanya rohnya
   bagaikan robot yang diprogram tanpa rasa,perasaan dan jiwa pada
penciptanya

Wahai Melayu Mukmin,
Selama ini kau bersantun
Selama ini kau hanya akur
Selama ini kau berdiam diri
Selama ini kau hanya turuti
Selama ini kau hanya merintih di hati

Wahai Melayu Mukmin,
Usah kita terpedaya
Usah kita tunduk akur
Usah kita jadi bacul
Usah kita menuruti
Usah kita kehilangan lagi..........

Wahai Melayu Mukmin,
Kita rela tanah dimiliki  anasir  lain
Kita rela air ini mengalir ke negara lain
Kita rela api itu berjelaga
Kita rela udara ini di cemari
Kita rela ekonomi  di lagukan agen antiagama
Kita rela makanan kita tidak suci lagi
Kita rela budaya kita dipandang sepi
Kita rela jati diri hulubalang diterajui mamak dari selatan Benua keling

 Wahai melayu mukmin,
Bangkitlah  untuk  bermuafakat akan kebenaran
Bangkitlah dari hijab hati dari terus kelam
Bangkitlah dari kerangka ciptaan golongan antiagama
Bangkitlah dari membiarkan yang berhak dari terus terpinggir
Bangkitlah diri yang terperi,terdiri..........

"Abdul Wahab, Mohd Azizul"
Sent by: hidayahnet@yahoogroups.com
22/06/2009 05:40 AM
Please respond to
hidayahnet@yahoogroups.com

"Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>
cc

Subject
RE: Help Palestine [hidayahnet] TAK HARAM SALAM PEREMPUAN

Saya nk bagi pendapat sket lorr... Sya ni org biasa sahaja. Tp saya ada
dengar ceramah pasal aurat.. Kalu kita balik pada asas iaitu al-Quran..
Adakah Allah benarkan kita menyentuh perempuan yang bukan muhrim, adakah
ia berdosa?.. Mungkin dlm mazhab 4 itu, dibolehkan salam..
Mempermudahkan amalan seharian.. Tetapi kalau dilihat peribadi
rasulullah adakah dia pernah bersalam dgn org yg bukan muhrimnya.. Bila
kita bersalam dgn bukan muhrim, bukankah itu aurat jugak.. Kulit
bersentuhan antara lelaki dn perempuan.. Tgoklah kat malaysia ni setiap
negeri mufti sorg 1.. Tapi habuk pon xleh harap.. Gejala sosial smakin
parah..hiburan menjadi2. adakah anda nampak apa yg berlaku.. Mufti
terlalu pengecut nak tegur pemimpin dan rakyat khususnya.. Yela saya
faham depa makan gaji.. Tapi hukum Allah mufti takut nak laksanakan..

Apa pun kesimpulannya kita semua balik pada asas iaitu ikut cara
peribadi nabi kita Muhammad saw selamat dunia akhirat.. Berpegang pada
sunnah dan al-quran.. Tahukah saudara.. Pada akhir zaman, manusia ibarat
buih dilautan tapi org yg ada didlmnya sedikit yg betul2 beriman.. Pd
akhir zaman ramai yg tunjukkan dirinya alim,hebat tapi sebenarnya tidak.
Susah nk cari org2 yg betul2 alim di akhir zaman yg betul2 menengakkan
hukum Allah swt. kita tidak amalkan spt yg disuruh Allah ttp cuba nak
buat apa yg dilarang oleh Allah spt salam antara lelaki dgn perempuan..
Hari ni kita dok bahas pasal salam berdasarkan mazhab 4, benda yg dlm
quran dah sebutkan..xboleh! Tp dlm mahzab itu mgata boleh,bertujuan
mempermudahkan.dan kita pon bengong .. Pape pon Kembalilah pd basic
...Al-quran dan sunnah rasulullah. Selamat dunia akhirat.. Sbb itu ramai
manusia yg rosak peribadinya bila melanggar hukum yg telah ditetapkan
Allah..

Sekian drd saya,