Salam kepada semua warga Hidayahnet,

Saya memohon pertolongan kepada sesiapa yang ada salinan perjanjian menjual
kereta secara sambung bayar. Harap dapat fwd kepada email saya :
slya...@gmail.com.
Bantuan yang diberikan amatlah saya hargai.
Terima kasih.

--
"LOAN ANDA DI TOLAK OLEH BANK???" ANDA BLACKLIST HINGGA RM150K BOLEH MOHON
HUBUNGI 019-4706971 @ slya...@gmail.com

Kelebihan pinjaman koperasi:

1. Kadar kelulusan segera, walaupun blacklist dijamin lulus!
2. Kadar faedah serendah utk 1-2thn:4.39%, 3-12thn:4.9%, 13-15thn: 5.9%
3. Mempunyai khairat kematian dan dilindungi insurans Takaful
4. Pinjaman sehingga RM150K, sehingga 15 tahun
5. Tiada penjamin diperlukan
6. Boleh overlap hutang lama sekiranya potongan melebihi 60%

Syarat-syarat:
1. Potongan melalui Biro Angkasa
2. Jawatan tetap (kerajaan/badan berkanun/swasta)
3. Jawatan Kontrak (kerajaan & badan berkanun - Min Kontrak > 2 tahun)