salam,

tukar tajuk skit... dari kehangatan serangan gas dan air puaka FRU ke benda yg lembut sedikit.

Saya masih ada lagi 5 the meaning of quran dan 5 Islam the misunderstood religion.

rasanya 35 telah teredar. Ianya terbantut kerana kesibukan dan juga kerana sedikit bantahan sebelum ini. Anyway, we are not in hurry to do it.

Ini juga peluang terutama pada mereka yang percaya kepada nasionalis melayu, ketuanan melayu dan segala galanya mesti melayu, dan sentiasa sangsi terhadap nonmuslim. Ini peluang untuk menjadikan non-muslim saudara seagama jika mereka revert. Kalau mereka dah jadi Islam kalian masih menolak persaudaraaan tersebut, well jawablah depan ALlah.

Saya mengharapkan anda berminat menyampaikan sendiri kepada rakan non muslim kerana itu yang paling effektif. Yg tak sanggup sampaikan sendiri pun boleh dihantar melalui pos. Quran ini bukan untuk diminta untuk pakai sendiri. Jika mahu pakai kos ialah 10+10+4pos= Rm24.

Quran adalah compliment dari Hidayah Centre.
Kos pembelian quran Rm500 telah diberi oleh seorang kawan. Siapa nak sponsor, sila beritahu.

Salam Perjuangan
hamdy 013 3696712 www. rancanghidup.blogspot. com

Buku Saya:
1. Rancang Hidup Rancang Wang Remaja RM15+pos Rm3
2. Satu Allah Tiga Aqidah RM17+pos rm3
3. Miang Miang Lelaki (sepatutnya berisi) RM16 + posRM2
4. RancangHidup RancangWang RM18 + posRM2

Boleh juga didapati di Kinokuniya KLCC, MPH, Nufair. Sila bertanya di Kaunter Pelanggan.