biasanya cerita benar2 berlaku.. pernah kawan terkena.. aku sendiri pergi
bengkel tu kat yong peng pasal kawan tak cukup duit.. ceritanya kat highway
area yong peng.. tetiba je ada satu kancil buruk emergency break kat lane
tengah.. pas tu 3-4 kereta sondol belakang.. kereta kawan aku kat tgh2..
dlm 5-6 minit ada tow truck datang.. cakap boleh tarik kat bengkel panel
depa..pastu kawan aku cakap takpe.. nak suruh plus tarik sampai plaza tol
yong peng je.. pasal kawan dia yg ada tow truck akan datang dari muar dan
tolong tarikkan.. masa yg sama polis Polis Bantuan PLUS yg ada kat situ
cakap kereta tak boleh tunggu kat tepi jalan situ.. nanti boleh di saman...
kena tarik gak... lagipun tow truck PLUS tak de katanya... pastu yg kawan
aku nampak orang2 tow truck kat situ kasi polis bantuan PLUS tu RM
50..cheh.. kawan aku kena caj berganda dlm repair kereta dia....

2010/3/1 <>

> Ada orang marah betul dengan perkhidmatan PLUS Ronda ketika keretanya rosak
> di Lebuhraya Utara Selatan dekat Seremban.
>
> Betul ke tidak cerita ini, PLUS perlu siasat. Fakta atau Rekaan ?
>
> Baca ceritanya di
> http://nadiafitrihavez.blogspot.com/2010/02/kejadian-yang-tak-ingin-kita-baca.html

Kirim email ke