From: nadi...@yahoo.com <nadi...@yahoo.com>
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Kuliyah agama di Putrajaya
To: "Ikhwanul Muslimun" <hidayahnet@yahoogroups.com>

Assalamualaikum. ..

Saya baru berpindah dari Klang ke Precint 17 Putrajaya beberapa bulan lepas.
Saya ingin tahu jika ada surau2 di precint-precint di putrajaya yg aktif dgn
kuliyah agama.

Surau di Precint 17 tu, saya tak tau nk ckp apa.. mudah-mudahan ramailah
muslimin yg mengimarahkannya. . sebagai seorg muslimat saya nak pi kekadang
langsung xde orang.. Tempoh hari ibu saya pergi ke surau berkenaan, langsung
tiada orang padahal sudah masuk waktu Maghrib. Ada beberapa 'orang' disekitar,
tapi hanya bermain sukan didewan sebelahnya.. anak saudara saya yg berusia 9
tahun yang hidupkan lampu surau dan sesudah mendapat sindiran dari ibu saya yg
berusia 64 tahun, barulah 'orang'2 itu terkocoh-kocoh mau ke surau... wallahu
a'lam

Putrajaya= Islam akan menjejaskan imej putrajaya... (saya dgr ada org kata ni..
betul atau tak.. wallahu a'lam)

Kirim email ke