From: "norsyaki...@yahoo.com" <norsyaki...@yahoo.com>
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Sent: Mon, March 15, 2010 7:53:15 AM
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Pakaian & buku terpakai

salam..

Persatuan Kebajikan Warga Hospital Putrjaya (PEKWI) akan mengadakan collection
barang terpakai setiap tahun. Pada tahaun ini dijangka akan dibuat pada julai
2010. Sesiapa yang berminat untuk menyumbangkan pakaian atau apa saja barang
terpakai tapi masih boleh digunakan, bolehlah menghubungi saya atau AJK PEKWI
yang lain.

Terima kasih.

Norsyakirah
Hospital Putrajaya