Assalamualaikum

Buat warga Alumni Hira' yg dikasihi..di sini saya
ingin memberi sedikit ingatan. Saya banyak menerima
email2 yg mempunyai attachment yg mana setelah
di'scan' mempunyai virus "[EMAIL PROTECTED]". Ada antara
email tersebut datang dari ahli mailimg list Alumni.
Di sini saya ingin menasihatkan kepada semua warga
Alumni supaya scan PC masing2 untuk virus agar ia
tidak tersebar ke ahli mailing list lain. Virus ini
adalah jenis worm yg akan menyebarkan dirinya ke email
address yg terdapat dalam email pengguna tanpa
pengguna menyedarinya.

Sekian terima kasih.

Kandungan emel di atas tidak menggambarkan pendirian rasmi Pertubuhan Bekas Pelajar
Hira' @ Alumni Hira' kecuali dinyatakan sedemikian.

Alumni Sekolah Islam Hira'
http://www.alumni-hira.org
http://berita.alumni-hira.org