askm wbkth...
teringinnya nak gi.erm kalau daftar tetiba tak pegi
camner?atau mula2 plan tak gi tapi last-last minit gi,
camner?bleh tempah dulu ke?

akak ade kenduri minggu tu dan kebetulan nt nak kena
gi penang dan trganu (keje opis)...tapi tgh ejas kot2
bleh pi.

tahniah pada semua ajk/dan yg terlibat secara
langsung/tidak langsung dgn IMS.rasa terharu dengan
komitmen adik2.bg akak2 dan abg2 senior yg
berkelapangan tak leh pi seluruh program singah jap
pun jadilah...mrk cube sedaya upaya merancang...moh
kita bg sokongan padu....

berjumpa kite di sana insyaallah....