:) sila lawati album hira' dibuat oleh tuan ubaidah...

http://hira.lifelogger.com/albums/7970/slideshow/auto/

thanksi.

Radzlan Jalaludin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

assalamualaikum....

maaf sgt sgt..... rasanya saya terlambat untuk mengucapkan jutaan terima kasih yang melangit ketujuh kepada semua yang terlibat dengan majlis iftar alumni sabtu yang lalu....

kepada semua suka dan paksarelawaan....korang mmg power...sabar..dan tak menggelabah apabila Along meninggalkan kita dengan bubur lambok yang belum masak....

thank to tukang potong memotong...sister nabihah, sister (yang tidak ingat nama dia), sister kausar yang mak 'dia' kata macam macam pasal bubur lambok, sis. suhaila yang mengutip duit dengan penuh cekap....

teriama kasih jugak kepada.... azim, anis, haikal, syahmi, zaid, falah dan adek beradeknya...IM J,Faizi, Radziq, Rahim, Mukhlis, Tariq, Zubair, syahrom.....ini semua pemotong bawang...pembasuh perkakas...penggaul bubur....runner....penengok...dan sebagainya... JASA KORANG SEMUA DIKENANG SEHINGGA IFTAR TAHUN DEPAN.....

and special tribute to.....EN UBAIDA....tukang tengok...penyeri majlis masak memasak...penaruh daun bawang....peletak sudu....mmg susah nak cari pengganti tugas saudara ni....

EN ZUWAIRI, TUAN PRESIDENT.....tukang letak bawang goreng....penghidup api...pembeli barang-barang yang nak di masak dan penggelak yang kuat.... tanpamu maka bubur itu pasti tiada bawang goreng...

dan yang paling STAR pada hari kejadian.... TUAN SAIFUL JAMSYIR @ ALONG.... ketua Chef....penyedia resepi....penumis bahan-bahan...peletak barang barang berlemak berlebihan....peninggal bubur yang tak masak supaya orang lain gelabah macam mana nak masak....ALONG...KO MMG SUPER CHEF.. AKU SUSPECT KO...TAK PAYAH TUNGGU IFTAR TAHUN KE 18... TAHUN DEPAN CONFIRM BLEH LAGI SEDAP....

kepada semua ahli-ahli yang datang...dari dekat...dari jauh... dari seberang (macam faiz sahri)... dari seluruh pelusuk bumi.... yang paling terharu bila dapat tgk wajah wajah yang berkurun tak tgk...sehingga ada yang dah tumbuh janggut mengalahkan ubaida (razif nama dia)..... ANDA SEMUA MMG SANGAT SAYA HARGAI......TERIMA KASIH SGT SGT....

kepada semua mualllim dan muallimah.....rasa nak nangis bila tgk ramai muallim dan muallimah datang.....siap bawa satu keluarga bahagia bersama....macam ustaz muhaimin.... MMG TERCAPAI HASRAT KAMI NAK BERMESRA BERSAMA ANDA SEMUA DI BULAN YANG MULIA INI....MOGA DIRI KAMI TERUS MEMDAPAT RESTU DAN DOA DARI ANDA SEMUA...

akhir sekali saya mohon jutaan maaf di atas segala kekurangan pada hari tersebut terutamanya jika terkurang garam dalam bubur (sayalah pembubuh garam menggunakan tangan tanpa sarung tangan tapi dah basuh tangan)... jasa kalian akan terus saya kenang....

ingatlah...apa yang kita buat mesti IKLAS....kita mesti usaha... yang lain kita serahkan pada yang MAHA PENENTU SEGALA.....

jikalau ada nama yang saya tak sebut...mohon maaf... bukan saya tak ingat jasa anda tapi kadang kadang terlepas pandang.... mungkin saya akan masukkan di e mel yang seterusnya.....

wasalam.....

Do you Yahoo!?
Get on board. You're invited to try the new Yahoo! Mail._______________________________________________
Hira mailing list

Get your own web address for just $1.99/1st yr. We'll help. Yahoo! Small Business.