assalamualaikum ...

Saya nak alert pada warga hizbi jika dapat satu file attachment nama dia Mat_irc.exe, jangan ler mengada-ngada nak execute, coz semalam kawan opis saya dah kena, abis windows dia kena install balik. Tak tau lak dari mana file  nie datang, nak kata masa d/load dari internet... takkan kott sebab file tuu bahasa melayu .... siap ader gambar siti nurhaliza lagikkk.... siap tulis "aku cinta padamu" , " dari mat IT". Kelakor ..... Lagi kelako, lepas tuu screen terus blank kuar msg disk boot failure (teringat kenangan CIH)  So, kalau ader sesiapa yang hobi menternak virus ker atau nak test power kat pc dia ker atau nak forward ke mailing list anti-reformasi ker, boleh saya e-mail kan nanti.... K