Assalamualaikum

Kepada netters

Tolong tafsirkan mimpi saya yang berlaku pada malam 15 Rejab.

Dalam mimpi saya dan beberapa orang sahabat sedang bermuzakarah didalam surau.Salah seorang dari kami melihat kelangit yang pada ketika itu sedang berlaku gerhana matahari, kami pun sama-sama melihat pergerakan gerhana tersebut. Seperti yang sedia maklum bulan akan menutup keseluruhan matahari,
tetapi apbila hampir habis bulan hendak menutupi matahari tiba-tiba bulan dan matahari terpisah dua sekira-kira dua tiga depa pandangan mata kasar, dan selepas itu bulan dan matahari itu berlaga antara satu sama lain dan mengeluarkan satu letupan yang amat dahsyat sehingga mengegarkan bumi
seperti gempa yang amat dahsyat.

sekian.

Kirim email ke