  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Assalamualaikum dan salam reformasi....

Dulu lain
sekarang lain
Dulu bujang
sekarang dah kahwin

HAYATILAH BERSAMA-SAMA....

Dulu Umno diasaskan oleh Onn Jaafar
sekarang Umno diasaskan oleh Dr. M
Dulu banyak jasa
Sekarang kaup balik jasa yang dah dibuat

Dulu bukan politikus
sekarang dah jadi PM
Dulu tak de anak
sekarang anak dah menimbun ( deddy-kasi )

Dulu Tunku jadi PM
Sekarang Dr. M jadi PM
Dulu Tunku jadi PM seorang je tPM
sekarang Dr. M jadi Pm dah 4 orang jadi TPM

Hai banyak lah nak cerita
Panjang cu tiga malam pun tak habis...

Tapi perlu kita ingat pasai apa Tunku meninggal tak masuk UMNO baru noo