  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
salam,
nak tambah sikit bang...

bila sebut perang salib, yg sedang berlaku skang ialah di Ambon - jelas antara
ISlam-Kristian. malah ia berlaku seakan-akan zaman solehudin alAyubi...dgn
menggunakan pedang, parang, panah, tombak dan senjata2 zaman dulu...maka dapat
dilihat kepala terbelah kena kapak, leher terpotong dan kepala terkulai
bercerai dari badan kena pedang...

dan di utara ambon di kepulauan mindanao berlaku juga perang salib antara
ISlam-Kristian..tapi agak canggih sikit sebab guna mesen-gan dan senapang.
MAlah org2 pilipino/a ni lebih fanatik dari kristian barat sehinggakan dimana2
saja digantung cross/salib tak kira samada di becanya, kereta, restoran, hotel
dsbnya.

di Bosnia dan kosovo juga perang salib antara Islam-Kristian- jelas.

di Sudan iSlam-Kristian

di mesia gitu jugak sehinggakan 3 beranak dikelar lambang salib ditubuhnya.

di Chehcnya, Burma dan di KAshmir perang apa ya?