  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
salam,

ambo setuju utk tidak memanggil dgn gelaran yg buruk terhadap org2 yg beriman
dgn gelaran sependek, sihitam dan sebagainya.

tetapi bagi musuh2 Allah dan RasulNya, yg selalu mengejek-ngejek RAsul,
mencaci ulamak dan sebagainya, tidak layak dijaga kehormatannya.

malah NAbi dan sahabat mengambil tindakan yg keras terhadap wanita yg selalu
mencela Nabi dlm syairnya, dan juga terhadap beberapa org yg tidak diampunkan
ketika Futuh Makkah walaupun bersenggayut di kain Ka'bah (kerana jenayah
mencela nabi).

treatment yg sepatutnya diberikan terhadap da'ei (penyeru/pendakwah) bagi
kekufuran, da'ei sekular, da'ei komunis, (penulis) sekular, walaupun dia
seorang wanita - adalah lebih dari dipotong lidahnya dan (jarinya).

:)