Oii YB Khalil Yaakob

Oii  YB Khalil Yaakob ( hormat kena ada…) apa cerita ni……nak berdebat dengan BA yang dikatakan tak ada modal pun awak letak syarat ke..? Ni mai saya nak bagi tau…dulu boleh lah kata gitu…..tapi sekarang cuba jengok luar jendela tu…orang semua dah berakal. Sepatutnya perdebatan diluaskan skopnya dan tidak terbatas didalam ruang ugama saja. Ada ka patut nak berdebat dalam hal ugama saja…pakai otak la sikit…awak tu bukan rakyar biasa…dah ada pangkat menteri ooiii..!!!

Tak tau lah saya…..saya berugama Islam….kebiasaan nya orang yang mau berdebat dalam bab ugama saja dengan tidak di mengambil kira dalam hal – hal pentadbiran ni…..orang Kristian saja yang buat gitu. Saya kira kat Pahang tu…orang Islam banyak….silap-silap depa (rakyat Pahang) chop YB sebagai menteri yang pendek pengetahuan dalam hal Ugama nanti. Saya tak salah kat depa kalau depa chop YB macam tu….YB sendiri yang beri kenyataan sedemikian dalam Berita TV3 ¼ ini hari (8/11/99 jam 9:00 malam).

Kita ni YB….hidup tak lama kenapa le nak putar belit. Ingat…YB Khalil kat sana tuu….banyak soal jawab nanti. Jangan ingat kat wang ringgit dan pangkat saja. Kat sana nanti…anak bini awak akan jadi musuh awak tau…Awak tak taku ke YB? Terus terang saya cakap…..saya cukup takut.

Sekian

Kamal Basha

Kirim email ke