  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Assalamualaikum...

Saya melihat perkara ini kalau pun benar terlalu kecil
kalau nak banding dengan UMNO & BN yang merupakan
bapak segala penyeleweng dan tidak amanah.

Janganlah pasal kes keris yang dah tak relevan ni di
bangkit disini....bincanglah secara keluarga.

JANGAN BIARKAN BN TERUS BERKUASA...MEREKA AKAN
MEMFARAIDKAN HAK RAKYAT KEPADA SUKU SAKAT,  KELUARGA &
KRONI MEREKA SAHAJA.

--- k b <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -
> http://www.hizbi.net     }
>  {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]
>       }
>  {        Iklan barangan? Hantarkan ke
> [EMAIL PROTECTED]     }

>   Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN
> KEADILAN

> Kepada mereka yang amanah,
> Kepada Warga Hizbinet  yang saya hormati,
> Kepada Ustaz Hashim Yasin, Pesuruhjaya PAS Perlis,
>
> Assalamu alaikum,
>
> CALON PAS PERLIS KAWASAN DUN KUALA PERLIS TIDAK
> AMANAH

> [...]
=== message truncated ===