  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Tuanku Ja'afar larang Utusan masuk istana...ini dah kira OK lah ni kalau aku
le jadi sultan aku akan HARAMKAN Utusan, B.Harian dan akhbar-akhbar yang
sewaktu dengannya dari memasuki negeri jajahan aku tapi hakikatnya aku
adalah rakyat Terengganu yang pertama kali merasa AMAT berbangga dengan
negeri aku.

"ALLAH PELIHARAKANLAH TERENGGANU"