  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Pandangan Islam tentang masalah aurat jelas sejelas-jelasnya.
Janganlah kita kata JANGAN AMBILKIRA MASALAH HUKUM AGAMA, CUMA BERIKAN
PANDANGAN PERIBADI.  Nak buat macamana pemikiran kita dah ditunekan
untuk berfikir secara agama terlebih dahulu, sebab Islam is a way of
life.  Pandangan peribadi kita secara spontan akan berpandukan didikan
kita.  Memang tak dapat dielakkan lagi.  Tapi bila dah lama fikir dan
paksa pemikiran kita menggunakan akal yang bodoh semata-mata, kalau
saya terserempak dengan perempuan yang pakai macam ni, hati akan
berkata, is she a whore?

Apa-apapun di bulan yang mulia ini, kita tak sepatutnya melihat
gambar-gambar yang macam ni, mintak maaf macama mana sekalipun, kami ni
bukan tuhan kamu dan kami tak boleh bagi syafaat supaya Allah ampunkan
kamu.  By forwarding this, kamu sebenarnya memaksa orang lain memandang
gambar tersebut, especially orang-orang yang guna yahoo, gambar ni
memang tersedia dibuka.  Kalau kurang pahala rakan-rakan kamu yang
10,000 orang dalam hizbi net ni, kamu nak tanggung ke?  Kalau yang
dapat terus delete tak apalah, kalau dapat lepas tu nak buka, kamu nak
tanggung dosa dia?  Kalau dah buka nak simpan nak buat wallpaper, kamu
nak tanggung dosa dia?  Dah banyak sangat ke pahala yang dikumpulkan?
Rasa-rasa dah layak masuk syurga?  Sebab tu dengan satu dosa macam ni
boleh cover kot?  Banyak lagi pahala yang still kita simpan dalam
khazanah kita?

Beristighfarlah, semoga Allah mengampunkan dosa kamu dan dosa
rakan-rakan netters yang dah terpandang gambar tersebut.  Hanya Allah
tempat kita bergantung.  Lain kali jangan buat lagi.

Maaf, kengkadang bila dah buat sesuatu yang mungkar, kita tak akan
tersentak selagi belum kena sebijik.