setelah membaca artikel dibawah....memanglah sakit hati ni. Siapa
tak geram....kita kutuk Rusia yang kapir tu menghentam Grozny dan
membunuh orang islam...Tapi pada yang sama umat islam dibumi
Malaysia ni pun sedang 'dibunuh' iaitu melalui penyerangan
aqidah. Pesta arak diadakan pada bulan puasa tapi masih ada umat
melayu yang merestu atau langsung tak merasa apa-apa......mungkin
islam hanya dimulut tapi dihati....wallah walam
---------------------- Forwarded by HABIBUL/QA/MSMM on 01/04/2000

[EMAIL PROTECTED] on 01/04/2000 02:53:21 PM