A'kum,
Maaf kalau berita ini diterima 2 kali.

Wslm

From: SALWANI ALI <[EMAIL PROTECTED]>
To: "'Mukminat Net'" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: H-Muslimat-Net* ANALISA KEADAAN SEMASA DI CHECHNIA
Date: Wed, 5 Jan 2000 12:43:25 +0800

  <  Sila hantarkan mel anda ke [EMAIL PROTECTED]         >
  <  Hizbi-Muslimat-Net : Membina Muslimat Pembangun Ummah >

[...]

  Laman Muslimat Net di http://members.tripod.com/~muslimatnet/

  = Segala pandangan dan pendapat yang dikemukakan tidak menggambarkan     =
  = pandangan rasmi dan bukan tanggungjawab Hizbi-Muslimat-Net             =