From: SALWANI ALI [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 20 January, 2000 9:36 AM
To: 'Mukminat Net'
Subject: H-Muslimat-Net* FW: Tabung Aishah : Terima Kasih & Jumpa Lagi..

Ain, tolong forwardkan ke Hizbi Net.

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: 19 January 2000 17:08
To: salwani ali
Cc: aishah
Subject: Tabung Aishah : Terima Kasih & Jumpa Lagi..

**[kak wani, tolong fwd ke mus-net & pihak2 yg berkenaan.. tima acih.. ;) ]

Assalmualaikum wr wbt muslimin muslimat yang dirahmati AlLah,

Alhamudillah.. syukur nikmat kepada AlLah yang memberi Rahmat..

It seems now, CONFIRM we can close this Tabung Aishah project by end of
January 2000.
Sehingga ke tarikh ini, Tabung tersebut telah berjaya mengumpul RM1,760.00
[dalam tempoh satu bulan.. bermula pada 16/12/1999 ]

To those yang menderma either yang direct bank-in ataupun yang telah
menghantar cash
money dan cheque(s) kepada Bib..., Bagi pihak Sis Aishah - Bib ingin
mengucapkan TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA., hanya AlLah yang mampu
membalas..  tanpa jasa baik anda semua tak mungkin kami dapat merealisasikan
hasrat murni ini.  Insya Allah kebaikan yang anda
hulurkan hari ini akan dibalas pada suatu ketika yang lain dan mungkin ianya
bukan dari
keluarga Sis Aishah.. Ingatlah firman Allah dalam surah al-Insyirah ayat 5
[kalau tak silap] yang bermaksud "Setiap kebaikan yang dikerjakan walaupun
sebesar zarah, akan dibalas dengan kebaikan". Itulah janji Allah.

Boleh dikatakan 60% daripada jumlah yang diterima datangnya dari "unknown
donor".. I wish I know who they are. Yang hantar cheque (s) dan cash money
pada Bib pun cuma  menulis nota ringkas, without address dan identiti..
Kalau dapat tahu siapa orangnya bagus juga, sekurang2nya bila Sis Aishah
balik ke M'sia nanti bolehlah beliau bersua muka dengan mereka yang membantu
mencukupkan wang tambang hijrah beliau.

Bib juga nak mengucapkan terima kasih kepada sahabat2 yang telah bersusah
payah menjadi 'agen' untuk Tabung Aishah ini, yang mana terpaksa mengulang
cerita Sis Aishah  berkali2 demi untuk menyakinkan pihak yang bertanya..
kerana ramai yang musykil akan kesahihannya. Alhamdulillah, the mission is
almost complete now.

Akhir kalam, Bib berharap semangat bantu-membantu sesama saudara seIslam ini
akan berterusan dipraktiskan.. jika tidak dapat membantu dengan wang
ringgit, bantulah dengan
kudrat yang ada, jika masih tidak mampu.. panjangkanlah doa untuk
kesejahteraan mereka..
biarpun sedikit yang kita sumbangkan, ia sebenarnya memberi penuh makna
kepada yang
menerima..

Jazakallahukhairan katheera..
Pemegang Amanah.... [nak pencen dah..:)]
Habibah Yahya..
Ipoh, Perak

petikan nasyid Nahwan Nur dari album Bila Hati Bercahaya
MANIS bicara indah tutur kata
MANIS kalimah pengikat ukhuwah
Hati yang MANIS bercahaya
KeMANISan iman terasa

On 19 Jan 00, at 14:56, SALWANI ALI wrote:

> Alhamdulillah berita terbaru fresh from oven dari Aishah

$649

 Laman Muslimat Net di http://members.tripod.com/~muslimatnet/