    From:   Putra Sulong . [SMTP:[EMAIL PROTECTED]]
    Sent:   Wednesday, February 16, 2000 9:58 PM
    To:     [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
    Subject:        H-Net* Re(tebuan): Lulusan UK versus USA...

     {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -  http://www.hizbi.net     }
     {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]         }
     {        Iklan barangan? Hantarkan ke [EMAIL PROTECTED]     }

    Wa'alaikumussalam.

    Betul tuh ... saya setuju sangat dengan kata saudara Tebuan nih.

    Sekarang nih kat Malaysia ada macam-macam. Dulu yang ada kat luar negara
    tapi takde kat Malaysia, sekarag nih semuanya dah ada. Yang paling latest
    ada kat Malaysia nih ialah seorang dictactor yang mahazalim lagi mahakejam.

    ... boleh belaka Malaysia nih!

    [deleted]